tiistai 31. toukokuuta 2011

Elefanttifanin tossut

Aikani kuluksi eksyin selailemaan nettikauppoja ja voih, mitä ihanuuksia päädyinkään taas katselemaan.
 
Jokin näissä tossuissa sulattaa mun sydämen ja niiiiin mielelläni näkisin itseni tassuttelemassa kesäisiä katuja nämä veikeät tossukat jalkojani hellien.
Tämän kesän budjetti vaan on tiukkaakin tiukempi erään hiukan isomman ostoksen vuoksi ja siksi jään nuolemaan näppejäni varpaitani. 
Tomseista olen toki kuullut hyvää jo aiemminkin, mutta ne ei olleet onnistuneet vielä aiemmin mun kiinnostusta herättämään.
Kunnes jo aiemmin keväällä törmäsin näihin fanttikuosisiin suloisuuksiin netin syövereissä pyöriessäni.
  
Okei, no norsut nyt sulattaa mun sydämen muodossa missä tahansa. Mutta näissä tossuissa miellyttää myös värimaailma ja helppous. 

Voi Tomsit sentään minkä teitte kun tällaiset namupalat loitte mun mieltäni (ja lompakkoa) kutkuttelemaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti